The SharkNinja Family

ru ua

Гарантія

На продукти Shark поширюються гарантійні умови 5 років. Гарантійний термін кожного конкретного товару ви знайдете в гарантійному талоні або на нашому сайті.

 

Гарантія надається, коли товар не містить жодних слідів використання та має цілісну комплектацію з упаковкою.

Гарантія не надається, коли:

  • на пристрої є плями, подряпини, затертості та інші механічні сліди

  • порушена цілісність наліпок, пломб, пакування або ярликів, серійного номеру

  • порушені правила експлуатації товару

  • ви здійснювали самовільний ремонт, розкриття або заміняли компоненти товару в неавторизованих сервісних центрах

  • товар пошкодився внаслідок потрапляння води, речовин, комах, рідин та інших сторонніх предметів

  • товар зберігався за умов екстремальних температур

Також гарантійне обслуговування не надається, коли:

  • клієнт випадково пошкодив товар

  • товар пошкоджений внаслідок природних явищ або недбалого ставлення

  • товар пошкоджений внаслідок збоїв параметрів живлення та інших зовнішніх факторів

 Якщо товар потребує гарантійного обслуговування:

  1. Зверніться до продавця, в якого ви придбали товар

  2. Зверніться в сервісний центр, вказаний в гарантійному талоні

  3. Зверніться за телефоном +38 (067) 234-37-74 в будні з 9:00 до 18:00

 Які документи потрібні для гарантійного обслуговування?

  • товар в оригінальному пакуванні з повною комплектацією

  • чек або накладна

  • гарантійний талон

  • документ, що засвідчує особу

  • висновок сервісного центру про наявність “істотного недоліку”

 Нехай товари Shark приносять вам лише приємні враження!

Вгору